שולמית סהלו: אביא לכנסת נסיון בעשיה ציבורית

שמי שולמית סהלו ואני מתמודדת על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה19

רציתי לספר לכם מעט על עצמי.

ב1981 עליתי יחד עם משפחתי מאתיופיה. מאז אנו גרים בקריית גת. יש לי ילד מקסים בן 12 בשם דביר והוא מרכז חיי כאם חד הורית.

כיום אני מכהנת כסגנית ראש העיר קריית-גת וממונה על תיק הכספים ועל תאגיד המים. אני מאמינה כי נשים יכולות לאזן בין משפחה לקריירה ועשייה ציבורית ולהיות משמעותיות כאן וכאן.

בעבר ריכזתי את פורום "יחדיו" למניעת אלימות נגד נשים ואני פעילה חברתית וציבורית בכל חיי הבוגרים בסוגיות נשים, הקהילה האתיופית ולמען אוכלוסיות מוחלשות.

יש לי B.A. במינהל ומדיניות ציבורית של מכללת ספיר ולימודים לתואר שני בתוכנית מנהלים של המחלקה למדיניות באוניברסיטה העברית.

אני מאמינה כי חשוב שרשימת העבודה לכנסת תורכב מאנשים עם רקורד של עשייה ציבורית ולא רק הופעות בתקשורת. בנוסף אני מאמינה כי יש חשיבות רבה לנציגות אמיתית של הפריפריה הגאוגרפית והחברתית של ישראל.

בהצלחה למפלגת העבודה ובאמונה רבה בעתידה של מדינת ישראל.

שולמית סהלושנים של עשייה ציבורית

052-6979151

2 Responses to שולמית סהלו: אביא לכנסת נסיון בעשיה ציבורית

  1. אורן רגב הגיב:

    אני אצביע עבורך בבחירות המקדימות ביום חמישי 29.11.
    בהצלחה!

  2. חברה של מצלמות אבטחה במחירים ללא תחרות ואיכות ללא פשרות
    http://ilcctv.com/
    072-2586333

להשאיר תגובה

