נחמן שי: יצאתי לדרך חדשה, באתי לעבודה

אני מאמין כי ביכולתי להשתלב בצוות שיוביל את מפלגת העבודה בנושאי החוץ והדיפלומטיה הציבורית (הסברה). בקרב המדיני שבו נתונה ישראל ואשר עלול להחריף בשנים הקרובות, ברצוני לעמוד בקו הראשון
מאת: נחמן שי

חברים וחברות,

בעקבות האיחוד בגוש הימין הגעתי למסקנה כי זה הזמן לאחד כוחות ולפעול יחד לחיזוק הגוש המרכזי בחברה הישראלית בראשות מפלגת העבודה וח"כ שלי יחימוביץ.

הצטרפתי למפלגת העבודה.

באתי לפוליטיקה לפני 4 שנים על מנת להבטיח בראש ובראשונה את עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית-דמוקרטית. ניסיוני ופעילותי בעבר, הובילו אותי למסקנה כי עלינו לפעול בנחישות, בנחרצות ובדחיפות כדי להסדיר את יחסינו עם שכיננו הפלשתינאים. יותר מכל חששתי מן ההשלכות של החזקת השטחים הממושכת על החברה הישראלית, תרבותה וערכיה. שנותיי בכנסת לימדו אותי כי זוהי סכנה מוחשית, ההולכת ומתפשטת בציבור הישראלי ובעיקר בדור הצעיר.

בכנסת ה-18 שימשתי כחבר בועדת החוץ והבטחון, ועדת הכלכלה ובוועדה למעמד האשה. יסדתי שתי שדולות מרכזיות, האחת למען הגמלאים והאחרת, כחול-לבן, לעידוד תוצרת הארץ. בוועדת הכלכלה נלחמתי לצמצום הריכוזיות, להוזלת הדיור ולהורדת יוקר המחייה. מעל במת הכנסת נאבקתי בפגיעה ההולכת ונמשכת בדמוקרטיה הישראלית בכלל ובתקשורת הישראלית בפרט.

ההחלטה להצטרף למפלגת העבודה הייתה כרוכה בהתלבטויות רבות אך נעשתה בלב שלם. אני סבור כי ביכולתי לחזק את המסר המדיני- ביטחוני של מפלגת העבודה ברוח מנהיגיה בעבר,  יצחק רבין ז"ל ושמעון פרס יבל"א ושל הנהגתה הנוכחית בראשות יו"ר המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ.

אני מאמין כי ביכולתי להשתלב בצוות שיוביל את מפלגת העבודה בנושאי החוץ והדיפלומטיה הציבורית (הסברה). בקרב המדיני שבו נתונה ישראל ואשר עלול להחריף בשנים הקרובות, ברצוני לעמוד בקו הראשון.

יצאתי לדרך חדשה, באתי לעבודה ועתה אני זקוק לכם:

  • התנדבות במטה– אנחנו זקוקים בדחיפות למתנדבים במטה ובשטח.
  • יום הבחירות– פעילות בקלפיות ובהסעות
  • תרומות– על פי חוק ניתן לתרום לבחירות מקדימות ובשל הזמן הקצר, הצורך הוא דחוף וחיוני. כל תרומה חשובה.

ובקשה אחרונה, אשמח אם תפיצו מסר זה גם לחבריכם ותעודדו אותם להצטרף ולסייע.

אתם מוזמנים לדף הפייסבוק שלי בו תוכלו להתעדכן באופן שוטף בפעילותי – לחצו כאן

בתודה ובברכה
ח"כ ד"ר נחמן שי

להשאיר תגובה

