דב חנין – חוק מענק הסתגלות לנשים מוכות התקבל בכנסת

מכתבו של חה"כ מחד"ש מספר על החוק שהתקבל ומבקש: אם אתם/ן תומכים בחוקים שלנו תנו לנו כוח 

שלום לכם ולכן,

כנס הפגרה של הכנסת היום המחיש את סדר היום ההפוך של הממשלה ושלנו. הממשלה העבירה חוק המקנה הטבות מס אדירות נוספות לטייקונים שצברו רווחים על פי החוק לעידוד השקעות הון. אפילו המטרה המקורית, של "עידוד השקעות בישראל ויצירת מקומות עבודה", נזנחה בחוק החדש לטובת הטבות מס גלויות וחסרות בושה שניתנו לבעלי ההון.

מנגד, אנחנו העברנו היום הצעת חוק פמיניסטית חשובה הנותנת מענק הסתגלות לנשים ששהו במקלטים לנשים מוכות (8000 ש"ח ועוד 1000 ש"ח עבור כל ילד). נשים רבות הנמלטות למקלטים לא יכולות לאחר מכן לחזור לביתן המקורי ומענק ההסתגלות חיוני כדי לאפשר להן בסיס לפתיחת דף חדש בחיים. לחוק הזה חשיבות מיוחדת בתקופה שבה תופעות של אלימות נגד נשים הולכות ומתרחבות בחברה. הוא מצטרף לשרשרת החוקים הפמיניסטיים שסיעת חד"ש הובילה והעבירה בכנסת.

באופן מעשי זה החוק ה-45 שהצלחתי להעביר מאז נבחרתי לכנסת. אני עומד במקום הראשון גם במספר החוקים שהעברתי בכנסת הנוכחית. אבל העניין איננו המספרים, אלא תכני החקיקה. אנא הקדישו דקה לעיון ברשימת החוקים, כפי שהיא מופיעה באתר שלי שעבר לאחרונה התחדשות.

הכדור עכשיו עובר אל הציבור. אם אתם/ן תומכים בחוקים שלנו תנו לנו כוח. אם אתם/ן מתנגדים לסדר היום המסוכן והאנטי חברתי של הממשלה הצביעו נגדה ונגד שותפיה. אם אתם  /ן מוכנים לסייע לנו בבחירות האלו, צרו קשר. סיוע לחד"ש בבחירות הקרובות לא מצריך המון שעות – ויכול להשפיע המון. אם יש לכם זמן ורצון לפעול למען הפיכת המקום הזה למקום לכולנו, צרו קשר באחת הדרכים הבאות:

info@hadash.org.il

https://www.facebook.com/hadash.org.il

כתיבת תגובה